tiistai 9. heinäkuuta 2013

Aloitus. Muutama sana menneisyydestä ja tulevasta.

Hei, olen Kiira 20vuotta ja Helsinkiläinen nuorineito.

Koko pienen elämäni olen liikkunut.

Viimeinen harrastukseni oli salibandy, jota harrastin 7kertaa viikossa, 8vuotta.
Jouduin kuitenkin lopettamaan harrastukseni polvivamman vuoksi.
Tämän jälkeen olen lihonnut, ja laihtunut useita kertoja edestakaisin.

En voi vaan uskoa kuinka olen voinu tehdä itsestäni tälläisen, sen mitä en haluaisi olla.
Miten 43kg ja 168cm mitoista on voinut tulla pieni ja pyöreä. En vain ymmärrä.

Salilla aloin käymää yli vuosi sitte, ja sekin on ollut ylä ja alamäkeä. Yhdessä vaiheessa selkä ja kädet pelkkää lihasta, ja sitten taas lopahti into. En vain jaksanut. Ja mites kävikään, kaikki meni pois.

Nyt olen kuitenkin päättänyt. Minä teen sen. Elämän muutoksen.

Aijon käydä salilla ja treenaamassa 2kertaa päivässä 3viikon ajan, kolmeen viikkoon sisältyy vain enintään 5 lepopäivää.

EN aijo jättää ruokailuistani mitään erikoista pois. Vaan syödä normaalisti, vähän ja 3tunnin välein.
Vettä juon 3L > päivässä.

Apunani on : Ripped  rasvanpolttaja, ja soija proteiini. Massanlisääjää alan käyttämään elokuun alusta lähtien.


Toivon, että kerrotte vinkkejä. Ja postausideoita mahdollisimman paljon!
Treenataan yhdessä, näin internetin välityksellä, tai no miksi ei muutenkin ;)

<3 Kiira

Ps. Jopa saattaa tulla muutamia proteiinileivos ohjeita, kun pääsen niitä taas väsäämään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti